El premi del sorteig / El premio del sorteo

Divendres passat vam entregar a la Montserrat Fulquet el premi del nostre primer sorteig! Si ho recordeu consistia en un pastisset en forma de regal i el llibre de la Peggy Porschen "Boutique de Pastelería"

La Montse va triar el sabor del pastís i curiosament va escollir el de taronja amb xocolata! No sé que passa amb aquest sabor que té tant d'èxit últimament...

El pasado viernes entregamos a Montserrat Fulquet ¡el premio de nuestro primer sorteo! Si lo recordáis consistía en una tarta en forma de regalo y el libro de Peggy Porschen "Boutique de Pastelería"

Montse escogió el sabor de la tarta y curiosamente eligió ¡el de naranja con chocolate! No sé que pasa últimamente con este sabor que tiene tanto éxito.


Aquí us deixem algunes fotos més:

Aquí os dejamos algunas fotos más:




De nou, enhorabona a la Montse pel premi i a la resta de participants MOLTES GRÀCIES per participar!! ens fa molta il·lusió tenir cada vegada més seguidors, que ens comenteu i que vulgueu participar en aquesta, la nostra afició!

De nuevo, enhorabuena a Montse por el premio y a los otros participantes ¡¡MUCHAS GRACIAS por participar!! nos hace mucha ilusión tener cada día más seguidores, que nos escribáis comentarios y que queráis participar en esta, nuestra afición!


Si us heu adonat hem afegit la traducció en castellà al nostre bloc, doncs és una forma d'expandir-nos una miqueta més i no volem que ningú es quedi sense entendre'ns. A més, qui ens coneix, sap que casa nostra és bilingüe i a partir d'ara volem que el nostre bloc també ho sigui.

Fins a la propera!!!


Si os habéis dado cuenta, hemos añadido la traducción en castellano en nuestro blog, ya que es una manera de expandirnos un poco más y no queremos que nadie se quede sin entendernos. Además, quien nos conoce, sabe que nuestra casa es bilingüe y a partir de ahora queremos que nuestro blog también lo sea.

¡¡¡Hasta la próxima!!!


ESTER i CARLOS

Comentaris