Canvi de número i ja en són 30!

Pels que ens seguiu habitualment ja sabeu que el dia 29 del mes passat vaig fer 30 anys! I encara que molts del meu entorn em diuen "uff 30 ja!" A mi, de moment, m'encanta complir anys i poder-ho celebrar!!

El dia abans ja ho vam celebrar amb els companys de feina, amb una mona i ja va caure un regalet. El dia en qüestió  ho vaig celebrar amb el Carlos, gràcies amor per fer-me passar un gran dia. Després hem estat de vacances, continuant celebrant-ho, i ahir vam tenir uns convidats molt especials que hem van tornar a fer passar un gran dia.

Aquí us deixo un resum, en fotos, de tots els bons moments. 











I ja veieu que no em vaig haver de fer un pastís perquè n'he tingut dos!

El primer me'l va fer el Carlos, era de marshmallows!! Recepta de la Thermomix, i estava brutal. Mai m'hauria esperat que se li acudís un pastís així, a veure si us posem la recepta per aquí al bloc ben aviat!

El segon el vaig rebre ahir, fet per les meves amigues, era com un braç de gitano però fet de galetes, amb xocolata i coco, boníssim!!

Pel que fa als regals, tot i que vaig fer algun comentari que no volia regals amb el tema pastissets, no em van fer ni cas, però M'ENCANTEN!! M'apassiona el món del dolç, em fascina el que es pot arribar a crear i tinc moltes ganes d'aprendre.

Us dono les gràcies a tots, per les felicitacions, els regals, els pastissos i la companyia. Sóc molt feliç!

GRÀCIES!!

ESTER

Comentaris