Visca el Gerard i visca el Barça!


Ma germà Gerard és un fan del Barça, tant és així que quan va néixer la Naia, sa filla, el primer que va fer és fer-la sòcia. En fi, hi ha molt fanàtic en aquest món... :P

A l'agost va fer 33 anys! i com us podeu imaginar el tema del pastís no va ser molt complicat de decidir, li vaig fer aquesta samarreta del Barça personalitzada.


El pastís era de xocolata com el que us explicava en el passat post, o com el del pastís de la Naia. Farcit amb melmelada de préssec i ganaché de xocolata blanca i cobert amb ganaché de xocolata negra.

Pel ganaché, tant si és de xocolata blanca com de xocolata negra, jo faig servir la mateixa quantitat de xocolata que de nata líquida. I ja us vaig explicar la preparació aquí.

El colors blau grana els vaig tenyir jo sobre fondant blanc. La veritat es que em van sortir uns tons una mica "retros" com les samarretes dels jugadors de fa uns anys, però no va quedar del tot malament no? Per les lletres vaig fer servir una plantilla que em vaig crear, amb la tipologia de lletra més semblant a la que fan servir per les samarretes oficials que vaig trobar.

El que compta és que li va fer molta il.lusió tant pel propi pastís com per la temàtica del mateix. I no para de demanar-me quant li faré un altre pastisset!! És que també és una mica golafre...


ESTER

Comentaris