Super curs de fondant

Avui us vull parlar del curs per treballar el fondant que vaig fer amb la Núria del Taller dels Pastissets. Va se un curs genial i gràcies a la profe vaig apendre molt! Si mireu el seu blog veureu fotos de totes les que hi vam participar estan con las manos en la masa.

Fins aleshores tot el que havia après i posat en pràctica havia estat gràcies a les mil pàgines que hi ha a la xarxa amb moltes receptes, tutorials i demés. Però si mai voleu posar-vos a decorar pastissos amb fondant us recomano que feu un curs. Veient i tocant un mateix els materials és com realment se n'aprèn, i si a sobre la profe és tan genial com la que jo vaig tenir, encara més.


Reconec que va ser un curs molt intens. Vam estat tot un dia non-stop, bé només parant per dinar, des de les 11 del mati fins les 8 i pico del vespre. Segurament us pensareu que estem boges però jo m'ho vaig passar de conya i no se'm va fer gens pesat.

El curs es titulava "Pastissets 100% Kawaii Style", que pels que no ho sapigueu, Kawaii és un terme que ve de la cultura japonosa que podriem traduir com mono o bonic i pot fer referència a infinitat de coses com la moda o en aquest cas el menjar. Suposo que veient les fotos us en feu una idea.


La Núria ens va explicar moltes coses sobre el fondant, els tipus, les marques que es poden trobar al mercat, com tenyir-lo, com treballar-lo per després folrar el pastís, etc. 


A més a més vam fer figuretes per decorar-lo! totes relacionades amb la temàtica Kawaii. El conill, les maduixes, els carmels,...


Van ser unes hores molt ben aprofitades, la veritat, i crec que el fet d'haver fet aquest curs va fer que m'agradés encara més posar-me a fer pastissos. Ara és un no parar!! 


Fins a la propera.

ESTER

Comentaris

  1. Tremendaaaa!!! quines fotos més xules, m'encanten! i moltes gràcies pels "pirupus", és fàcil ser bona profe amb alumnes tan estupendes! ;) Enhorabona pel bloc Ester, m'hi quedo de seguidora. Un petonasso!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guapa!! No hem dit res que no sigui la pura veritat!! :D
      Tu m'has ensenyat molt i t'estic molt agraida!!!
      Ah i moltes gràcies per seguir-nos!! Ens fa molta ilu!!
      Petonets!!!

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada