El Monstruo de las Galletas



Mirant i remenant per internet vaig trobar com fer aquests petits monstres fets cupcakes i em van encantar, i no vaig poder estar-me de fer-los.

Per fer els cupcakes vaig fer servir una recepta de xocolata, ja sabeu que en som uns amants.

Ingredients per uns 12 cupcakes:

115 gr de mantega sense sal 
220 gr de sucre blanc 
3 ous
180 gr de farina (jo sempre utilitzo la de rebosteria) 
40 g de cacau en pols sense sucre
1 i 1/2 culleradeta de postres de llevat tipus Royal 
120 ml de llet semidesnatada 


Preparació:

Bateu la mantega, que ha d'estar tova, amb el sucre fins que aquest quedi ben integrat i a continuació hi aneu afegint els ous, un a un, sense deixar de batre.

A banda barregem la farina, el cacau i el llevat, i ho afegim a la mescla anterior ben tamisat perquè no hi quedin grumolls i seguim batent fins que quedi una mescla homogènea. 

Finalment hi afegim la llet, i tornem a batre un minut més.

Preescalfeu el forn a 180º. Mentrestant, repartiu la massa als motlles per cupcakes sense omplir-los fins dalt, sinó deixant-hi un dit més o menys. I coeu durant 25 minuts o fins que al punxar-los surti el punxó net. Recordeu de no obrir el forn abans que passin 20 minuts sinó us baixaran.


Per fer la massa blava o buttercream necessiteu:

Ingredients:

250 gr de mantega sense sal
250 gr de sucre glas
1 cullerada d'extracte de vainilla (o del gust que us agradi més)
2 cullerades de llet semidesnatada
colorant alimentari (en aquest cas jo vaig fer servir el Royal Blue de la marca Wilton)

Preparació:

Es barregen en un bol tots els ingredients menys els colorant, i es baten fin que quedi una mescla homogènia. Quedarà com blanquinosa i cremosa.

Finalment hi anem afegint el colorant. Cullerada a cullerada i anem batent fins que trobem el color desitjat. 

Per acabar de decorar el monstre també es necessita fondant blanc i negre, galetes tipus chips ahoy, una mànega pastissera i el broquet (boquilla) número 233 de la marca Wilton, la que en diuen boquilla césped.

El tutorial de com fer-los el vaig treure d'aquí.


Apa animeu-vos a fer-los que son super divertits i estan boníssims!!

ESTER

Comentaris